Son birkaç yılda Apple şirketinin ekonomik ve kullanışlı piyasa tabiriyle fiyat performans kategorisinde bir akıllı telefon piyasaya süreceği çokça konuşuluyordu. Bu konuyla ilgili Apple şirketi resmi olarak bir açıklama yapmamış olsa da iPhone 9 modelinin seri üretime geçtiğini biliyoruz.
Mart ayında iPhone 9 modelinin tanıtılıp satış çalışmalarını dünya genelinde başlatılması bekleniyordu. Fakat bu durum Coronavirüs nedeniyle tam bir arap saçına döndü.
Apple yönetimi bu durumdan rahatsızlık duyduğu gerekçesiyle gözlerden uzak bir toplantı yaparak konuyu masaya yatırdı. iPhone 9 için geleceğe yönelik kararlar alınırken tarihler de netleşmeye başladı.
15 Nisan'da lansmanı yapılarak ön sipariş alacak olan iPhone 9 modeli 22 Nisan'da raflarda satışa hazır halde olacak. Kısaca bu model için gün sayan müşteri potansiyelinin 22 Nisan'ı beklemesi gerekiyor.
iPhone 9 modelinin çıkış tarihinin merak edildiği kadar fiyatı da merak konusu durumunda. Mevcut dünya durumundan ötürü sürümden kazanmak isteyen bir kısım fiyatın 350 dolar bandında olması gerektiğini savunuyor. Bir başka kesim ise 400 dolar fiyatında ısrarını dile getiriyor.
Biz Apple ve iPhone 9 meraklılarına bir tavsiyede bulunup 400 dolar fiyatına kendilerini hazırlamalarını öneriyoruz.
iPhone bu modeli ile birlikte yeni bir kitleye hitap etmeyi hedefliyor. Birleşik Devletler menşeiyli şirket kendi ülkesinin sektördeki müşterilerini çoktan cazip etmiş durumda. Avrupa'da durum aynı olsa da para bazında Euro ve Dolar birimlerinin çok değerli olduğu ülkelerde de zengin sınıfın yanında orta kesimin de tamamına hitap etmeyi planlıyor.
Bu atılımla rekorlara imza atan Apple Şirketi piyasayı ve müşteri potansiyelini eline almayı hedeflediği anlaşılıyor. Bu durum en fazla Google ve Android piyasasını etkileyecek gibi gözükse de diğer şirketler Apple Şirketi'nin hedeflediği kitleye çoktan etkilemiş ve potansiyel oluşturmuş durumda.
Bünyesinde birden fazla marka bulunduran android yazılım kullanan şirketlerin en üst noktasından en alt noktasına kadar her kesime hitap etmesi ayrıca dizi film gibi dünya piyasısında yer etmiş sektörlere de reklam vermesi bir anda patlama yaratmış durumda. İki ezeli rakip firma tüketim alışkanlıklarına ve piyasaya yön verme savaşında birbirlerine üstünlük kurmaya çalışa dursun bu noktadan kazananın tüketici olacağı da aşikar. Uygun fiyatlar uygun modeller hizmet şartları ve kalitesindeki artışlar rekabetle ortaya çıkacak ve müşteri kitlesi bu durumdan en uygun şekilde yararlanacak diye düşünüyoruz.
Önümüzdeki günlerde neler olacak hep birlikte göreceğiz.
In the last few years, there has been a lot of talk that Apple will launch a smartphone in the price performance category, with the economic and useful market term. Although the Apple company has not made an official statement on this subject, we know that the iPhone 9 model has started mass production.
The iPhone 9 model was expected to launch in March and start sales activities worldwide. But this situation has turned into complete chaos due to the coronavirus.
Apple management held a secluded meeting on the grounds that it was uncomfortable with the situation and discussed the issue. When making forward-looking decisions for the iPhone 9, the dates have become clear.
The iPhone 9 model, which hits the market on April 15th and is available for pre-order, will be ready for sale on April 22nd. In short, the customer potential counting the days for this model should wait until April 22nd.
The release date of the iPhone 9 model is as curious as its price. Given the current world situation, some who want to benefit from the version argue that the price should be in the range of $ 350. Another segment expresses their insistence on the $ 400 price.
We advise Apple and iPhone 9 enthusiasts to prepare for the $ 400 price tag.
The iPhone wants to appeal to a new audience with this model. The US-based company has already approached its country's customers in the industry. Although the situation in Europe is the same, it aims to appeal to both the middle class and the rich in countries where euro and dollar units are very valuable.
It goes without saying that the Apple Company, which broke records with this breakthrough, aims to unlock the market and customer potential. While this seems to affect the Google and Android markets the hardest, other companies have already influenced the Apple Company's audience and created potential.
The companies that use Android software with more than one brand, addressing all segments from highest to lowest point, as well as advertising in sectors that have taken place in the world market, such as: B. TV series, have caused an explosion. It is clear that from this point onwards, the consumer will be the winner, even as the two arch-rivals try to outdo each other in the battle for their consumption habits and their market. Reasonable prices, affordable models, service conditions and quality improvements will result from competition and we think that the customer base will benefit best from this situation.
We'll see what happens in the next few days.
0 Yorumlar